Egy napom - kaja szempontjából

Reggeli : 1 fél citrom

Tízórai:
- gyümölcs
-vagy paradicsom (hiszen a paradicsom is gyümölcs!) kockára vágva, sópótlóval, borssal megszórva

Ebéd:
- gabona + párolt zöldség + nyers zöldség
Mindhárom összetevő fontos, egyiket sem szabad kihagyni!

Uzsonna:
gyümölcs

Vacsi:
1-2 szelet pirított barnakenyér (a pirítás során elillanik az élesztő nagy része, és könnyebben emészthető lesz a kenyér)
és kence-ficék rá
és nyers zöldségek (paprika, uborka, káposzta, stb.)

Ha ezt be tudom tartani, napi fél kiló szokott leugrani, és olyan friss és üde leszek, mint a harmatos harmat:)

Szeretettel

Dia

4 megjegyzés:

Szilda írta...

Ez még számunkra is példaértékű. Mesés dolgokat készítesz.

Dia vagyok. írta...

Szia!
Köszi, igyekszem-igyekszem...

Viktória írta...

Szió:-)!

Én nagy lelkes rajongója vagyok a különböző gasztroblogoknak.(És a ez tetszik:-)!)..imádok főzni, sütni....és ENNI! De valójában SEMMIBEN nem tudok, illetve nehezen tudok mértéket tartani!Nemrég töltöttem be a 3.xet...nem viselt meg annyira, de érzem magamon, hogy évről évre egyre rosszabb/gyorsabb a változás!(de azért aktívan teszek ellene!)
A receptjeid kíválóak..sok ötlettel szolgálnak...
de minden elismerésen, ha ezt a diétát tartani tudod akár 1 napig is!:-)

Dia vagyok :) írta...

Szia Viktória!
Köszi ! Tartottam a diétát több mint 2 hónapig. Nagyon jó volt a közérzetem, és szépen olvadtak le a kilók is, csak sajnos a családom nem tolerálta az ételeimet. Minden trükköt bevetettem, de a felnőtt és félig felnőtt emberek ízlésvilágára már nem lehet ráerőszakolni a sajátomét (és nem is akarom). Azóta kétféle ételt készítek minden nap: egy egészségeset és egy hagyományosat. A férjemnél és a középső gyerekemnél annyit elértem, hogy nagyon szívesen kóstolgatják az én ételeimet is:)

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com