Aromaterápiás fürdősóm receptje


Speciális fürdősókeverék, melyben három féle terápiát egyesítek: az aromaterápiát, a sóterápiát és a REIKI energiát.
Alap alkotóelemek:
Epsom só (gyógyszertári)
szódabikarbóna (gyógyszertári)
tengeri só
illóolajok (gyógyszertári tisztaságú olajok)
REIKI energia
+ 1 nagy kupac szeretet


Részletesen:
Az arányok, amit kikutyultam:
3 rész szódabikarbóna
2 rész Ezüstös tengerpart (apró szemű étkezési tengeri só)
6 rész durva, nagy szemcsés tengeri só
6 rész keserűsó


Ilóolajok ehhez a mennyiséghez :
~ 50 csepp levendula olaj
~ 5 csepp jázmin
~ 10 csepp citromfű
~ 10 csepp Kristályolaj
Az illóolajok mennyiségét és fajtáját mindeki a saját izlése szerint
tegye bele, én ezt a keveréket a barátnőmnek kevertem ki, mert az ő
kedvenc illata a levendula, és neki egy nyugtató, stresszoldó,
meditatív keverékre volt szüksége.

Az én mérőkém 80 ml-es, és egy üvegbe 7 mérőke fér a kész keverékből,
ez 560ml lesz összesen.
A keveréket szorosan lezárom, hogy ne tudjon elillanni az illóolaj, és
jól összerázom.
Lehet ételfestéket is használni szinezéknek, de én maradok a natúrnál.

A fürdővízbe először óvatosan használjuk, nehogy túl erős legyen, majd
később lehet emelni a mennyiséget.

Sok sikert az elkészítéséhez!

Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com