Mini kert - Oázis

Barátnőmnek készítettem ajándékba ezt a kis kertecskét, mivel neki nincsen kertje, de nagyon szereti a természetet. Ezért úgy gondoltam, hogy becsempészek a szobájába egy kis kertecskét, amit művelhet, gondozhat.
Próbáltam egy kis fengshuis alapgondolatot belevinni az alkotásba, amely még engem is meglepett, mert nagyon élveztem magát a folyamatot. Látható a képen, hogy mint a jing - jang, itt is van egy sötét (föld) és egy világos (homok) rész. Az igazsággal ellentétben itt több lett a világos, de hát sebaj, a pozitív pólust akartam erősíteni :)
A földbe ültettem kétféle növénykét (az egyik egy kicsi sárkányfa - nem is tudom , miért, khm...), és fakéreggel fedtem be a földet. A kert központjában egy kis nevetős, dundi Buddha áll, ami sugározza a boldogságot, és az életörömöt.
Kiválasztottam olyan köveket, amik a kiskertbe akartak kéretőzni, hát hagytam, had' jöjjenek. Itt is érzékelhető a gömbölyű és a csúcsos kövek ellentéte, így egészítik ki egymást.
A képen a kiskert még nem a teljes kész állapotában látható, később még telepakoltam a szélét is kövekkel.
Készítettünk egy kis gereblyét is, hogy a homokot lehessen vele simogatni. Zizis időszak esetén nagyszerű tevékenység: feltúrjuk a békés, sima homokot (mint a problémákat), és a gereblyével addig simogatjuk, lapogatjuk, hullámokat húzunk bele, amíg szépen elcsitulnak a háborgó gondolataink is.
Végezetül az egészet feltöltöttem energiával, egy jó adag pozitív gondolkodással és szívem tiszta szeretetével.

Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com