Scrapbook progi

Régóta vágyom egy jó kis progira, amivel képeket tudok mixelni. Több blogon olvastam, hogy lopják a fotókat, illetve hogy később kideríthetetlen, hogy honnan is származott a fotó. Nem mintha nagy tehetség lennék a fotózás terén, de valahogy késztetésem van arra, hogy a saját kis képecskéimet megvédjem . Végül is az utolsó lökést Mamis adta, mert nála láttam olyan képecskéket, amikre én is vágyom.

Sok scrapbook program közül végül is én a Scrapbook Flairt választottam, és nekilátok az ismerkedésnek.
Évek óta rajongója vagyok a scrapbooknak, de eddig csak mint külső szemlélője voltam a dolgoknak.
Nagyon izgulok, mert úgy érzem, hogy valami új, ismeretlen dolgot fedezek fel, és előre tudom, hogy ebből szerelem lesz:)
(Remélem, ő is szeretni fog engem, és sikerülni fog:)


Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com