Kovács Kati - Mamy blue

Ezt a számot azoknak küldöm, akik velem voltak akkor, amikor ez a szám volt a kedvencem. Csak öt éves voltam, de a forró nyári nap elől a jó kis hűvös lépcsőházunkban elbújva teli torokból fújtam ezt a dalt (legalábbis a refrénjét, mert a többit nem tudtam megjegyezni).
Akik ismernek, azok tudják, hogy miért.




Kovács Kati - Mamy blue


Ó Mammy, ó mammy mammy blue, ó mammy blue

Én búcsú nélkül mentem el, (Ó Mammy)
a szemeimben könnyekkel, (Ó Mammy)
te át sem öleltél engem, Anyám, (Ó Mammy, blue)
mert rossz voltam hozzád.

Most bánat ül az arcomon, (Ó Mammy)
mert elhagytam az otthonom, (Ó Mammy)
oly messze van kit szerettem, Anyám, (Ó Mammy, blue)
óoo drága Anyám.

Ó Mammy, ó mammy mammy blue, ó mammy blue

De egyszer visszatérek én, (Ó Mammy)
hisz ezért éltet száz remény, (Ó Mammy)
hogy viszont látlak téged még, ó Anyám, (Ó Mammy, blue)
úgy szállnék hozzád.

Hol vagy szomorú Anyám, (Ó Mammy)
ki mind hiába vársz reám, (Ó Mammy)
hogy bocsánatot kérhetnék, ó Mammy, (Ó Mammy, blue)
ó Mammy, Mammy, Mammy.



Bár én a Kovács Kati féle verziót ismertem, azért beteszem az eredeti éneket is, mert az is gyönyörű!


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

gyönyörű

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com