Divat moletteknek

Miután átszervezkedtem az életmódomat,  nekiláttam a lakásomnak, blogjaimnak, az összes weboldalamnak,  és most a külsőmnek is. Úgy látszik eljött a nagy takarítás ideje.
Miután sosem voltam az a típus, aki csak magával van elfoglalva, ezért utána kellett járnom, hogy mi áll jól nekem. A szekrényeimben annyi felesleges ruhát halmoztam fel, hogy nem fért már el semmi bennük, és nem találtam meg semmit.
Végül rátaláltam Urban : Eve blogjára, ami  hatalmas lökést adott nekem, és segített elindulni a szanálás útján. A blogjában rengeteg hasznos tanácsot ad arra vonatkozóan, hogy hogyan szabaduljunk meg a felesleges dolgainktól, és  hogyan alakítsuk ki az új ruhatárunkat.
Különösen tetszik nekem a 24 darabos ruhatár  című rovata, melyben szuper ötleteket ad, mindezt sok fotóval illusztrálva.

A másik kedvenc oldalam a Fashion World (body shape fashion advice),
 ahol konkrét tippeket  kapunk, hogy melyik testtípusnak mi áll jól. 
Pl. én alakomra az oldal szerint ezek a ruhák állnak jól nekem:
 Ezeket a tippeket nagyjából el tudom fogadni, bár a színeken variálni kell, mert ezek nem az én színeim.
És ezek a nadrágok:
Ezek a formák és anyagok teljesen jók nekem.
 Szoknyák:

 A minit leszámítva, oké.
Felsők:
  Háát, ezekkel már van néhány problémán Nem igazán az én stílusom ez. Valahogy túl nőcisek, és furcsák az én egyéniségemhez. Nem?
Kabátok, dzsekik:
 Ilyen kabátjaim és dzsekijeim sosem voltak még eddig, ezen el kell töprengenem...
Fehérneműk:
 Ezek nagyon szuper alakformáló, és hasleszorítós fehérneműk, de azt hiszem, hogy ha ilyenben futkároznék otthon, a gyerekeim szétröhögnék magukat rajtam,.a férjem pedig  infarktust kapna a látványtól. Valószínű, hogy ezek inkább alkalmi ruhák alá való cuccok, és nem a mindennapokra.
Cipők:
Na, ezekkel egyáltalán nem tudok azonosulni. Még talán a balettcipőt el tudom képzelni, de ezeket a Marilyn Monroe stílusú elől nyitott magas sarkúakat soha! Ezekben nem lehet szaladni, intézkedni, jönni-menni ! Csak tipegni. Neeem, ez nem az én világom....
Kiegészítők: 
Hát ez a barna erényövszerű  valami, nem tetszik. A piros táskát sem bírnám. És a kerek tekla gyöngy nyakláncoktól meg is fulladnék. Ezeket kihagyom. Lehet, hogy stílustalan vagyok?

A legjobban ez a stílus áll hozzám közel, amit  LA Stylist Mom weblapján is megtaláltam: 


Természetesen ezt az összeállítást is először Urban : Eve weblapján láttam (nála jobban ki lehet nagyítani a képet, és részletesebben is bemutatja, hogy mit mivel viseljünk), és ezek után kezdtem keresgélni még ilyesmit. Kár, hogy csak 10 napra szól.
Szóval jön a nyár, hajrá, öltözködjünk:-)

Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com