Zorkának

Ritkán írok ilyesmiről, de nagyon megindított Zorka története. A kislány 5 éves, kimondhatatlan nevű tumora van, és az édesanyja egyedül neveli. Az anyuka jövedelme nem elég a havi gyógyszerekre, kezelésekre, és akkor még a napi szükségletekről nem is beszéltünk.
Zorka az elmúlt két év alatt több szörnyűséget élt át, mint egy felnőtt egész élete során.

A honlapjukon ( >>> )  olvasható, hogy miken mentek keresztül , és az is, hogy mire van szükségük.
Gyakorlatilag bárminek örülnek, ami másnak felesleges (tisztítószerek, élelem, ruházat, és természetesen pénz a kezelésekre.)

Volt egy kislány, akinek a blogját (>>>) akkor kezdtem el olvasni, amikor a kislány már elment közülünk.Végigsírtam az egészet, és arra gondoltam folyton, hogy miért kell egy gyermeknek ilyen dolgokon keresztül menni. És mindig csak arra gondolok, hogy adja az ég, hogy nekem sose kelljen ilyesmit átélni, mert nem bírnám elviselni, ha az én gyermekeimmel történne valami.

Semmi sem fontosabb, sem pénz, sem vagyon, sem kényelem, sem semmi! Csak a gyerekeink!

Tartsunk össze, és segítsünk ennek az anyukának, hogy legyen elég ereje Zorka gondozásához!


Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com