Mimi megérkezett

avagy Mimi első napja a családunkban...
 2 év telt el Buksi nélkül, és nincs nap, hogy ne gondolnánk rá ♥ . Erre most jön ez a pöttömke, és levesz minket a lábunkról... 


"Kell a társ két nagy szemmel,
ha másért nem, csak, hogy kivegye azt a golyót,
s a folyód keskeny medrét az útba vájja,
és veled lépjen a sárba,
s ha kell, hát szóljon rád, ha szöknél,
egyik más világ sem jobb ennél."
Eleven Hold

Nem terveztük előre ezt a kiskutyust, hanem befogadtuk, mivel a gazdija külföldre megy dolgozni, és legnagyobb bánatára nem viheti magával őt.
Mimi 4 hónapos, és a második gazdájától 1 zacsi cuccal érkezett. A zacsijában volt egy póráz, egy hám, 2 plüss állatka, egy cuki kisruha, 1 kis tál, és egy zacsi száraz kutyatáp.


Érkezés után... Elaludt a nagy izgalomban, de még semmi ágyikó, semmi kutyuspárna, stb., csak betakargattuk 
Szeretném, ha viszonylag fájdalommentesen történne meg a változás a kis életében, ha könnyen illeszkedne be közénk, és hamar elfogadna minket.
Mivel nekünk sosem volt szobakutyánk , ezért próbáltam a lehető legalaposabban kifaggatni a régi gazdiját, hogy mit, hogyan szokott csinálni, mit szeret, mit nem, stb.  Persze hiába minden előkészület, szinte semmi sem úgy történik, mint ahogy gondoltam.
Mini a fiam nyakában érzi magát a legjobban   

Első  tennivalóm  egy saját kis vacok kialakítása volt a lakás egyik nyugodt szobájában, ahová elvonulhat pihenni, ha akar. Mivel nem volt ágyikója, ezért gyorsan összedobtam egyet : egy régi műanyag kosárba tettem egy kispárnát, és az egészet körbebugyoláltam pihe-puha plüsstakaróval. Az egészet egy kis puha szőnyegre tettem, és az ágyikójába beletettem a régi plüsseit, hogy érezze a régi ismert szagokat is, és megnyugodjon tőlük, ha szükségét érzi.
Második  tennivalóm  : elrohanni a boltba a megszokott kutyakajáért, mert mint kiderült ezt a szárazat nem annyira csípi. Úgyhogy Penny, és ott a kiskutyáknak való pástétom, jutalomfalatka, rágcsa. Ki kell tapasztalnom, hogy mit szeret és mit nem. A régi gazdija maradék házikosztot is adott neki, és a gyümölcsöt is szereti állítólag.
Harmadik tennivalóm : rájöttem az első percben, hogy mindent rág és harap, úgyhogy a férjem egyik kiselejtezett pólóját téptem csíkokra, azt jó szorosan megfontam, és csomót kötöttem mindkét végére. Jelentem: ennél jobb nem is kell, imádja ! Mivel sejtelmem sincs, hogyan kell a kutyákat nevelni , ezért csak sejtem, hogy ha harapni akar és gyorsan ezt dugom a szájába, talán leszokik a kezem rágcsálásáról.
Negyedik és egyben a legnehezebb  tennivalóm  : megoldani a pisi-kaki témát. Ugyanis eddig szabadon tehette a dolgát, de én ezt nagyon nem szeretném, hogy így legyen, úgyhogy  nagyon szeretném, ha minél előbb szobatiszta lenne.
Mivel eddig csak nagy termetű kutyusaink voltak, és ők mindig kertben laktak, ezért semmi tapasztalatom nincs ez ügyben. Körbekérdezgettünk minden ismerőst, de mindenki mást javasol.
Hogy mi lesz ebből??? Rettegek… 


Ha nem bánjátok, többször fogok jelentkezni az új kis jövevény  életéről szóló írásokkal . Meg szeretnék osztani őszintén mindent, a jót is, és a rosszat is. Remélem, velem tartotok, és ha nagyobb tapasztalattal bírtok, mint én, segíteni fogtok nekem :)

 ~*~
Azért búcsúzóul mutatok két képet Buksiról is, mivel vele kezdtem ezt a bejegyzést, hát vele is fejezem be. És mivel hiába ment el , mindig a szívünkben marad ♥





Dia

Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com