Csupa csipke divat - az újrahasznosítás jegyében

Rábukkantam egy gyönyörű oldalra, ahol igazán az én ízlésemnek megfelelő ruhákat találtam.
Csodálatos csipkéket, lehelet könnyű kelméket és különleges kiegészítőket  használtak fel a ruhák tervezésekor, és rengeteg inspiráló fotó készült róluk. Nagyon tetszenek a színek is, csupa fehér a természet színeivel társítva. Persze nem hagyhatom ki a felsorolásból a fodrokat, és az igényes kivitelezést sem. Látszólag úgy tűnik, mintha csak amolyan hányaveti módon lenne összedobálva a sok réteg, de jobban megnézve látható, hogy milyen gondosan vannak összeválogatva és elkészítve a legapróbb részletek is.
És hogy jön ide az újrahasznosítás? Hát pl. ha valaki tud varrni, vagy van egy jó varrónője, és van otthon néhány csipketerítője, vagy régi csipkefüggöny is, hát akkor rajta, kalandra fel! Egy különleges ruha készülhet belőle az értékmentés jegyében .

Hát, igen nem tagadhatom le az esküvős énemet, így ezen az oldalon bőven kiélvezkedhettem magam a csipkékben, fodrokban :)

Az oldal címe : Magnolia Pearl >>>

Ízelítőnek hoztam néhány fotót, de mindenképpen érdemes ellátogatni a weboldalukra és a blogra, mert óriási mennyiségű szebbnél szebb fotót találhattok ott is !


  




















 
 

Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com