Belassult a gépem ... Melyik exe fontos?

Időről időre meg kell küzdenem ezzel a jelenséggel, ami nem csoda, hiszen öten lógunk rajta, és mindnyájunk igen intenzív netes életet él :)
A legelső, ami ilyenkor eszembe jut, hogy megnyitom a Windows Feladatkezelőt (Ctrl + Alt + Delete gomb megnyomása egyszerre) , és megnézem, hogy melyik folyamat lassítja be.
Ilyenkor azután rendesen el szoktam ámulni, hogy is került ennyi féle dolog rá a számítógépemre?
És mik ezek a nyavalyás exe fájlok, amiből olyan sok fut?
És melyiket törölhetem le, mert vírus, vagy melyikek azok, amiket ha letörlök, akkor tönkre vágom a gépet?
Szóval erre való ez a nagyon hasznos oldal:
www.processlibrary.com
A főoldalon rákereshetünk egy-egy gyanús fájlra, pl. én most az sessmgr.exe nevezetűre .  Ki is adta rögtön, hogy :

sessmgr.exe
sessmgr.exe is a process belonging to Microsoft's remote assistance windows plugin. This allows an end user to call for assistance when a remote assistance ...
http://www.processlibrary.com/directory/files/sessmgr/25782/
Mivel azért ilyen szinten nem tudok angolul, ezért a http://translate.google.hu segítségét kérem. Nagyon sokkal nem lettem előrébb, de azt azért értem, hogy nem vírus, tehát békén hagyom.

Ennek az oldalnak van egy másik funkciója is, amit szeretek használni, nevezetesen az, amelyik szépen ABC rendben listázza ki az összes fájlt .



 Itt rákereshetek bármelyik folyamatomra, és rögtön a részletes magyarázó oldalra kerülök, ahol még azt is kijelzi, hogy mennyire biztonságos a használata.

Biztonsági értékelés
Mivel nem vagyok egy nagy számítógép guru, tehát nem ismerem a szükséges fájlok neveit kívülről, ezért számomra nagyon hasznos oldal ez , remélem, Te is hasznát tudod venni , és örömet tudtam okozni neked azzal, hogy megosztottam veled, kedves látogatóm :))

Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com