Rólam


Nem vagyok én orvos, se nem gyógyító, csak egy apró kis porszem vagyok a hatalmas világban- de talán azzal az  ösztönös megérzéssel, ami egész életemben végigkísér és  a hasonló szinten együtt rezgő embertársakkal  átélt élmények megtapasztalásával segíthetem azokat, akiknek megerősítésre van szükségük.

Ha meghallom , amit az Angyalaim a fülembe súgnak, azt leírom, elmondom, megosztom mindenkivel.
Késztetést érzek arra, hogy ezt megtegyem, és akkor vagyok boldog, ha meghallgatnak, megHallanak.

Fontos küldetésemnek tartom, hogy a felnövekedő nemzedéknek megmutassam a helyes irányt, visszavezessem a patakot abba a mederbe, ahol a helye van, megmutassam, hogy nem csak azt az  életet lehet élni, ahol a drog , a cigaretta, az alkohol , és felelőtlen szexualitás létezik.

Van egy másik út is, de ezt már kicsi korban bele kell nevelni a gyerekekbe, és akkor talán, de csak TALÁN nem térnek le a helyes útról, vagy ha mégis, akkor könnyebben visszatalálnak rá.
Pontos recept nincsen. A legjobban, leggondosabban  nevelt gyerek is eltévedhet, és úgy tapasztalom, hogy a legszerényebb, legkedvesebb, legbefogadóbb gyerekeket támadják a leghevesebben, legkitartóbban a negatív lelkületűek. Mintha az lenne a legfőbb feladatuk, hogy lehúzzák magukhoz a sötétségbe.  És a jóknak nincs mindig bátorságuk szembeszállni a gonoszokkal, mert hiányzik belőlük a harcos szellem. Ilyenkor bizony nagyon is elkél melléjük egy segítő kéz, ami itt tartja őket, amibe belekapaszkodhatnak,  és mint Ariadné fonalánál, azon keresztül visszatalálhatnak  hozzánk.

Nem tudom, hogy engem mi jogosít fel arra, hogy tanácsokat adjak bárkinek is, de ezt már több, mint 15 éve teszem . Hozzám fordulnak a szomorúságukban, elkeseredésükben, bánatukban az ismerősök, és azok is akik nem azok, és én megHallom őket.
 Ilyenkor gondolatok jönnek belőlem elő, fogalmam sincs, hogy honnan, de csak jönnek, jönnek. A barátnőm szerint olyan , mintha egy Angyal súgná nekem, hogy mit kell mondanom. Lehet, hogy így van, ezt nem tudhatom.
Nem vagyok kuruzsló, nem vagyok szélhámos, nem vagyok gyógyító, egyszerűen csak egy embertársad vagyok, aki odafigyel rád.
Ha rád nézek, és beszélsz hozzám, megérzem, hogy milyen ember vagy, hogy mire van szükséged, és ha kérdezed, elmondom, hogy mit tanultam és tanulok arról, hogyan maradhatunk a helyes úton.

Szeretem használni a lágyabb természeti energiákat, gyógymódokat , legfőképpen a színterápiát, az aromaterápiát. Sokan mondták már, hogy szinte feltöltődnek , amikor velem vannak - és én ennek végtelenül örülök.

Érzelmeimet és mesebeli képzeletvilágomat egy tündérvilágos  kézművességben élem ki, mindent szeretek csinálni, amihez a kezem kell : hímezek, varrok, horgolok, gyöngyhímzek, gyöngyöt fűzök, stb.

Köszönöm, hogy végigolvastad az írásomat, örülnék, ha megosztanád velem a gondoltaidat ! 
Ha olyat szeretnél velem közölni, ami nem publikus, >>>> tudsz nekem e-mailt írni .

Szeretet és nagy ölelés !

Dia


Azért írhatnál ám ide Te is nekem néha ... ♥

Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com