Túlevés

Lelki állapot boncolgatása, elhízás okának keresése, és hasznos információk gyűjtése ...

Mint az  előző bejegyzéseim egyikében már firtattam, hogy mi lehet az oka az elhízásomnak (konkrétan a túlevésnek), most találtam hozzá egy nagyszerű videót is, melyben nagyon egyszerűen magyarázza el Barnai Roberto, hogy mitől alakulhat ki a túlsúly, vagyis mik lehetnek az elhízás okai.



Remélem, másnak is hasznosnak bizonyult az előadás, és le tudtátok vonni belőle a következtetéseket. Az előadást végighallgatva rájöttem, hogy nekem szinte az összes okozat fennáll, nem csoda, hogy sikertelenül küszködtem eddig az életmódváltással. A következő lépésem a megtalált és felismert okokba való belemélyedése, kibogozása , és megoldása lesz.
Tudom jól, hogy amíg a lelki okaimat nem teszem rendbe, addig fizikális síkon semmire sem megyek ...


Szeretet és nagy ölelés !

Dia


Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com