Napi rutin: Torna

Forrás: http://www.prevention.com/fitness/strength-training/love-your-lower-body

Hát igen, ebben a témában iszonyatos nagy lemaradásom van. Úgy érzem, hogy már úgy be vagyok rozsdásodva, hogy alig bírok mozogni. Észre sem vettem, mikor lettem ilyen... :(
Mindenképpen változtatni akarok ezen, mert az nem létezik, hogy 45 évesen alig bírjam felhúzni a csizmámat !!!
Apró lépésekkel akarom elkezdeni, mert tudom, hogy nem vagyok kitartó, nekem nem valók a monoton sportok.

Kezdésnek itt van egy viszonylag elvégezhetőnek tűnő mozgásgyakorlat a www.prevention.com oldaláról. A linkre kattintva részletesen is olvashatók a gyakorlatok a képek mellett.
Kellemes tornázást kívánok ! 

Szeretet és nagy ölelés !

Dia



Azért írhatnál ám ide Te is nekem néha ... ♥

Nincsenek megjegyzések:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com